Skip to main content

 

ברוכים הבאים לקהילת Fireberry! 👋

הקהילה שלנו נועדה להיות משאב הן ללקוחות Fireberry חדשים והן למנוסים. כאן תוכלו לקבל עזרה בכל נושא במערכת Fireberry, לשתף אסטרטגיות ולהתחבר לצוות המוצר שלנו כדי לשתף רעיונות על איך המוצר שלנו יכול לשרת את הארגון שלכם טוב יותר.

מוכנים להתחיל? הנה הדברים הראשונים שכדאי לעשות 😎

 

צרו חשבון בקהילה:

בשביל להנות מכל יכולות הקהילה וביניהם, העלאת רעיונות חדשים, הצבעה לרעיונות קיימים, התחלת דיון חדשה, לייצר תגובות לשאלות ועוד, עליכם להיות רשומים כחברים בקהילה.

איך עושים את זה? כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור חשבון חדש בקהילה שלנו.

בשביל להקל עליכם, חיברנו את הקהילה עם מערכת Fireberry ככה שלא תצטרכו לזכור עוד פרטי הזדהות והכל ילך חלק! להרשמה הראשונית לחצו על Login בקהילה  ואז על Login with OpenidConnect ומיד תעברו לחלון התחברות של מערכת Fireberry. הכניסו את השם משתמש והסיסמה שלכם במערכת Fireberry וזהו! אתם רשמית חברים בקהילה שלנו🔥

 

חקרו את הקהילה:

אנחנו יודעים שרוב האנשים שמגיעים לכאן בפעם הראשונה מחפשים תשובה לשאלה על אחד מהפיצ׳רים שלנו. לכן הקמנו קטגוריות ייעודיות לדיונים ושאלות עבור כל אחד מהם:

  • תצוגות, אובייקטים ושדות- המקום לפתח שיונים ולשאול כל שאלה בנוגע להגדרת ויצירת תצוגות, אובייקטים מותאמים אישית וכל סוגי השדות שקיימים.
  • ייצוא וייבוא- כל מה שתרצו לגלות על ייצוא וייבוא מידע נמצא כאן. שאלות בנוגע לייצוא מידע מכל סוג שהוא, ייבוא מידע למערכת לטובת עדכון רשומות קיימות או יצירת רשומות חדשות ועוד.
  • אינטגרציות ו-API- כאן תוכלו לחקור ולפתח דיונים פוריים בנושאי אינטגרציות למיניהן וכמובן לשאול כל שאלה בנוגע לחיבורי API במערכת.
  • לוחות בקרה- בקטגוריה זו תוכלו להעשיר את עצמכם וחברי קהעלה נוספים בבניית תרשימים שימויים, בניית לוחות בקרה למעקב אחרי תהליכים, עיצוב גרפים מותאמים אישית וכדומה.
  • משתמשים והרשאות- המקום לגלות כיצד ליצור ולערוך משתמשי מערכת, איך ניתן לשייך משתמש לתפקיד וכיצד ניתן לערוך את ההרשאות של כל בעל תפקיד במערכת.
  • ניהול חשבון והגדרות- כל שאלה בנוגע להתראות משתמש, פרטי מנוי ותשלום, מדיניות אבטחה והגדרות חשבון נוספות תחכה לכם כאן יחד עם עוד הרבה מידע שימושי.
  • אוטומציות- כאן תגלו כיצד לבנות אוטומציות בצורה טובה, כיצד לתזמן אותם וכמובן להגדיר בצורה תקינה מהן הפעולות שהאוטומציה תבצע.

 

שתפו רעיונות:

עוד דבר מאוד ייעיל שנמצא בקהילה, הוא היכולת לשתף את הרעיונות שלכם לפיצ'רים חדשים ישירות עם צוות המוצר של Fireberry. נתקלתם ביכולת שלא קיימת במוצר והייתם רוצים שהיא תתווסף למערכת? הייתם מעדיפים שפיצ׳ר מסויים בו אתם משתמשים, יתנהג בצורה מעט שונה? תנו לנו לדעת!
תחת רעיונות תוכלו לשתף אותנו ברעיונות החדשים שלכם, להגיב לרעיונות קיימים וכמובן לסמן שאהבתם רעיונות שפורסמו על מנת שנוכל לדעת שיש עבורם ביקוש רב.

 

הישארו מעודכנים:

אולי אתם גם רוצים לשמוע על המוצרים והפיצ'רים החדשים ביותר שהשקנו, או ללמוד על שיפורים וגרסאות שהעלנו. כל העדכונים והחדשות הכי חמות ב-Fireberry יחכו לכם תחת עדכוני מוצר

שם נפרסם על העלאות גרסה, פיצ׳רים חדשים, וובינרים קרובים ועוד המון!

 

הצטרפו לשיחה:

עכשיו, כשאתם כבר מכירים את הבסיס, זה הזמן לנצל את כל מה שיש לקהילת Fireberry להציע לכם. הציגו את עצמכם, שאלו שאלות, הצטרפו לדיונים או הגישו רעיון לפיצ'ר חדש! 

 

אנחנו מתרגשים ומאוד מחכים לשמוע ממכם כאן 😊

צוות קהילת Fireberry.

היו הראשונים להגיב

הגיבו