Skip to main content

שלום לכולם,

אני מנהל מערכת ומחפש דרך יעילה יותר לנהל הערות אישיות על לקוחות. כרגע, יצרתי טופס נפרד עם שדה "הערה" שבו אני רושם את ההערות שלי, אך זה מרגיש קצת מסורבל.

האם יש ב-Fireberry פונקציונליות מובנית להערות אישיות שרק מנהלים יכולים לראות? או שאולי יש לכם רעיונות אחרים לפתרון פשוט יותר? אשמח לשמוע את ההמלצות שלכם!

תודה מראש,

היי אביתר,

 

ניתן להשיג את התוצאה הרצויה של ניהול הערות נגישות עבור מנהלים בלבד לפחות בשלוש דרכים שונות:

  1. על ידי קביעת הרשאות שיתוף מותאמות אישית, כאשר אפשר לבחור אך ורק את המשתמשים אותם תרצה לחשוף להערות. כלומר, תחת הרשאות תפקיד תבחר באובייקט הערות ובהרשאות שיתוף תבחר שיתוף מותאם אישית. הסינון יבוצע על שדה ״משתמש״ ושם תוכל להגדיר לאותו התפקיד לצפות רק בהערות של המשתמשים הרלוונטיים.
  2. על ידי קביעת הרשאות שיתוף ברמת יחידה עסקית, כאשר כל המשתמשים אשר יהיו משויכים ליחידה עסקית בשם ״הנהלה״ יהיו חשופים לאותן הערות. שאר המשתמשים יהיו תחת יחידה עסקית בשם ״עובדים״. בנוסף, יחידת עסקית ״הנהלה״ תהווה יחידת אב ליחידת ״עובדים״. לבסוף תצטרך לגשת לתפקידים ותחת אובייקט הערות בחר בהרשאות שיתוף ״ברמת יחידה עסקית בלבד״.
  3. על ידי יצירת שני עמודים שונים, כאשר כל אחד מהם יהיה משויך לתפקיד אחר, עמוד אחד למנהלים ועמוד נוסף ליתר העובדים. כל עמוד יכיל בתוכו טופס מעט שונה. כלומר, בטופס של משתמשי ההנהלה יהיה שדה נוסף מסוג תיבת טקסט למשל (או כל שדה אחר לבחירתכם) שיכיל את ההערות הרלוונטיות רק למנהלים. בצורה זו לכל משתמש יופיע רק המידע אליו הוא צריך להחשף.

 

בברכה,


הגיבו